Tupsu-The Furry Little Monster عنوان یکی از بازی های جذاب و دیدنی در سبک تنفنی و سرگرم کننده می باشد که توسط استودیو بازیسازی Hyperspace Yard طراحی و به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده و توانسته امتیاز ۴٫۱ از ۵ را در گوگل پلی کسب کند. در این گیم پلی مهیج شما هدایت یک هیولای کوچک و زیبا را بر عهده دارید. چشم این هیولا قادر به چسبیدن به هر قسمتی از زمین است و شما باید با چسباندن چشم این هیولا به زمین و صخره ها، او را تاب دهید و به جلو ببرید تا وارد نقطه ای سیاه رنگ شود. در ابتدا هیولا کوچک است و دارای یک چشم است ولی با گذراندن مراحل، چشم های این هیولا زیاد می شود و بازی هم سخت و سخت تر می شود.

دانلود Tupsu-The Furry Little Monster 1.6.4- بازی هیولاهای خزدار اندروید

در هر سطح از بازی مجموعه ای از چالش های فوق العاده وجود دارد که به سادگی میتوانید آنها را کامل کنید و برای رفتن به سطح بعدی تلاش نمایید. سعی کنید تا تمامی ستاره هایی که در بازی وجود دارد را جمع آوری کنید و امتیاز کامل شان را بدست آورید.

موسیقی متن زیبا و فضای سه بعدی و رنگارنگ بازی Tupsu-The Furry Little Monster باعث شده است تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند و در مدت زمان کمی بیش از یک میلیون نفر آن را دانلود کنند، پس پیشنهاد وب سایت اندروید کده را از دست ندهید و لحظات شادی را برای خودتان به ارمغان آورید.