بازی فورتنایت اندروید Fortnite Battle Royale نام یکی از جذاب ترین بازی های اکشن اندرویدی است که طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا دارد. تیم جنگجویان خود را آماده کنید و وارد میدان بازی شوید. در رقابت های PVP شرکت کنید و تمامی رقبا را از میان بردارید تا آخرین نفس بجنگید. هرگز تسلیم نشوید. باید یک پناهگاه برای خود درست کنید و سعی کنید که آن را از چشم دیگر رقبا مخفی نگهدارید. لوازم و سلاح های جنگی متعددی برای خود جمع اوری کنید.

باید تمام سعی تان برای زنده ماندن بکنید و تمامی دشمنان را از بین ببرید تا در آخر بتوانید قلعه ی خود را بسازید و فرمانروایی کنید. بازی Fortnite دارای سطوح مختلفی است. هرچه سطح شما در طول بازی بالاتر برود امکاناتی که به شما تعلق می گیرد بیشتر خواهد شد. همچنین شما می توانید بازی را بصورت هفتگی به مانند بروزرسانی کالاف دیوتی موبایل آپدیت کنید.

دانلود بازی فورتنایت Fortnite Battle Royale 29.10 برای اندروید

فورتنایت بتل رویال از جمله بازی های منحصربفرد اندرویدی است که توسط استودیوی بازی سازی  Epic Games برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۵٫۰ به بالا طراحی شده است. اگر نسخه اندروید گوشی اندرویدی شما ۵ به بالا است میتوانید با دانلود فورتنایت موبایل بصورت کاملا رایگان بازی را در گوشی اندرویدی خود نصب و اجرا کنید. یکی از ویژگی هایی که جذابیت این بازی را چند برابر کرده است، گرافیک فوق العاده و محیط واقع گرایانه ی آن است. بازی مذکور یکی از جدیدترین بازی های اکشن اندرویدی است و تا به امروز بیش از چند میلیون بار توسط کاربران دانلود و اجرا شده و توانسته امتیاز خیلی خوبی  را بدست آورد. اگر شما از طرفداران بازی های اکشن هستید به جمع چند میلیون کاربری بپیوندید که در حال اجرای بازی هستند و با دیگر بازیکنان در سرتاسر جهان رقابت کنید از اجرای بازی لذت ببرید.

دانلود پابجی لایت موبایل
دانلود پابجی موبایل اصل