بار دیگر آمده ایم تا با سبکی جدید از بازی های شبیه ساز رانندگی شما عزیزان همراه وب سایت اندروید کده را شگفت زده کنیم. استودیو بازی سازی DogByte Games بازی تازه ای با نام Off The Road – OTR Open World Driving را برای سیستم عامل های اندروید طراحی و منتشر کرده به طوری که بدون خستگی ساعت ها میخکوب آن می شوید همچنین این گیم پلی با کسب امتیاز عالی ۴٫۸ از ۵ به عنوان یکی از بهترین بازی ها در گوگل پلی معرفی شده و در مدت زمان کمی بیش از ۵ میلیون نفر آن را دانلود کرده اند.

دانلود Off The Road - OTR Open World Driving 1.15.5 - بازی مسابقه ای آفرود اندروید

با اتومبیل خود بر روی تپه ها رانندگی کنید، سوار بر قایق شوید و جزایر مختلف را کشف کنید، هلیکوپتر ها را هدایت کنید و آزادانه به بالای کوه ها پرواز کنید. برای کسب درآمد و ارتقای اتومبیل خود چالش های مختلف را انجام دهید. آن را قوی تر، سریع تر و جذاب تر کنید و تلاش کنید تا بتوانید xp را به دست آورید و به کمک آن پاداش های عالی دریافت کنید.

در بازی Off The Road – OTR Open World Driving وسایل نقلیه دارای مدل آسیب واقع بینانه هستند به طوری که سقوط و تصادف، شاسی و اسکلت اتومبیل شما را کج و معوج می کند. فشار تایر شبیه سازی شده است و لاستیک ها بر اساس بار تغییر شکل می دهد. در این گیم پلی غیر ممکن وجود ندارد پس هر گونه رانندگی را میخواهید انجام دهید و مثل یک حرفه ای عمل نمایید. اگر از علاقه مندان و طرفداران چنین سبک هایی می باشید پیشنهاد وب سایت اندروید کده را از دست ندهید و تجربه جدیدی از ماشین سواری را در کارنامه خود ثبت کنید.