Hellrider 2 عنوان یک بازی اکشن جذاب و سرگرم کننده میباشد که توسط تیم Anji Games طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی با سبک منحصر به فرد خود توانسته امتیاز عالی ۴٫۷ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

در بازی Hellrider 2 شما به عنوان یک مبارز باید سوار بر موتورهای مختلف شده و آنها را برانید. در جلوی راه شما موانع مختلفی وجود دارد که با گذر از آنها در نهایت به اسکلت هایی میرسید که قصد حمله به شما را دارند. وقتی به اسکلت ها رسیدید، برای نابود کردنشان به آنها ضربه بزنید. محیط های مختلفی برای اجرای بازی وجود دارد. کاراکتر خود را در ابتدای بازی انتخاب میکنید و با استفاده از کنترلر های لمسی صفحه نمایش میتوانید آن را هدایت کنید.

دانلود Hellrider 2 v1.87 – بازی اکشن سوار جهنمی ۲ اندروید

با برخورد به اسکلت ها امتیاز جمع آوری میکنید. پس سوار بر موتور خود شده و به سوی حریفان حرکت کنید. آن ها را یکی پس از دیگری نابود کنید تا امتیازات فراوانی کسب کنید و رکورد خود و دوستان خود را بزنید.

جدیدترین نسخه بازی Hellrider 2 را به همراه نسخه مود برای شما همراهان اندرویدکده آماده کرده ایم. با معرفی این بازی به دوستان خود آنها را به این چالش دعوت کنید.