Stack Jump نمونه ای پرطرفدار از بازی های آرکید یا رقابتی از استودیوی به نام VOODOO میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است.این بازی توانسته امتیاز ۴٫۳ از ۵ را در این مارکت کسب کند و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود و نصب شده است.

با نصب Stack Jump بر روی تلفن همراه و یا تبلت خود، کنترل یک موجود بامزه را بر عهده خواهید داشت. روی صفحه ها بپرید و یک برج ایجاد کنید. با هر بار پرش موفق امتیاز کسب خواهید کرد. با زیادتر شدن امتیازات رکورد خود و یا دوستانتان را بزنید. بازی در محیط های متنوعی اجرا میشود و همچنین بلوک هایی که باید بر روی آن ها بپرید در هر مرحله تغییر شکل میدهند. با کسب امتیاز شما میتوانید کاراکتر های جدیدتر را باز کنید و از آنها در بازی استفاده کنید.

دانلود Stack Jump 1.4.8 – بازی رقابتی پرش برای اندروید

این بازی نیاز به اتصال اینترنت ندارد و شما میتوانید در هر زمان و هر مکان از این چالش لذت ببرید. همچنین با جلوه های بصری زیبا قادر خواهد بود که ساعت ها شما را سرگرم کند. اگر شما از علاقه مندان به بازی های رقابتی میباشید بازی Stack Jump را دانلود کنید و با معرفی آن به دوستان خود با آنان به رقابت بپردازید و رکوردشان را بزنید.