The Muscle Hustle: Slingshot Wrestling یک بازی مهیج از دسته بازی های اکشن میباشد که توسط استودیوی Foxglove Studios AB طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را در این مارکت از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

با نصب بازی The Muscle Hustle: Slingshot Wrestling بر روی دستگاه اندرویدی خود مبارزات ریل تایم کشتی با بازیکنان سراسر جهان را تجربه خواهید کرد. از بین کاراکتر های قهرمان در عرصه کشتی تیم خود را انتخاب کرده و با ارتقای مهارت های آنان تیم را قدرتمند کنید تا در برابر رقیبان شکست نخورید. حرکات تاکتیکی ورزش کشتی را روی هرکدام از حریفان پیاده سازی کنید و آنها را شکست دهید. کنترل قهرمان به راحتی و با استفاده از کنترلر های لمسی صفحه نمایش انجام میشود.

دانلود The Muscle Hustle 2.8.6851 – بازی اکشن کُشتی برای اندروید

کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و حرکات تاکتیکی و نمایشی مورد نیاز برای مسابقات را به او آموزش دهید. پس از شکست دادن حریفان در هر مسابقه شما امتیاز دریافت خواهید کرد. پس اگر شما از علاقه مندان به بازی های اکشن هستید ، بازی مهیج The Muscle Hustle: Slingshot Wrestling را دانلود کنید و با پشت سر گذاشتن هر سطح و کسب امتیازات فراوان رکورد خود و یا دوستانتان را بزنید.