Harvest Land عنوان یک بازی جالب و جذاب از استودیوی بازی سازی MysteryTag میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز ۴٫۴ از ۵ را در دسته ی بازی های تفننی در گوگل پلی کسب کند.

از آنجایی که بازی های شبیه ساز مزرعه به تازگی جایگاه خوبی را در میان کاربران سراسر جهان پیدا کرده اند، اکنون تصمیم داریم یک نسخه دیگر از این سبک بازی را برای شما معرفی کنیم. با دانلود و نصب بازی Harvest Land بر روی دستگاه اندرویدی خود شما وظیفه مدیریت یک مزرعه را برعهده خواهید داشت. روستای خود را ایجاد کنید و با ساخت خانه های زیبا آن را رونق ببخشید. گیاهان و گل های زیبا بکارید تا مزرعه شما زیباتر شود. از حیوانات مراقبت و از محصولاتشان استفاده کنید.

دانلود 1.7.0 Harvest Land – بازی جذاب و پرطرفدار مزرعه داری برای اندروید

انواع درخت های میوه را خریداری کرده و با کشت و نگهداری آنان برای مزرعه خود درآمد کسب کنید. بهترین مزرعه را تشکیل دهید و با معرفی این بازی به دوستان خود آنها را به این چالش دعوت کنید. جدیدترین نسخه بازی Harvest Land را برای شما منتشر کرده ایم تا با یک کلیک آنرا از سرور های اندرویدکده دانلود کنید و از این تجربه مزرعه داری لذت ببرید.