Bridge Constructor Portal یک بازی فکری از استودیوی بازی سازی Headup Games میباشد که به صورت رایگان و در دسته ی بازی های پازل در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی توانسته تا کنون امتیاز عالی ۴٫۹ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

با نصب بازی Bridge Constructor Portal بر روی دستگاه اندرویدی خود به عنوان یک کارمند جدید وارد آزمایشگاه میشوید که در آن باید پل های جدید و همه منظوره برای عبور وسایل نقلیه ایجاد کنید. در طی بازی برای ساخت پل ها و رمپ ها میتوانید از پورتال ها و منابع مختلفی نظیر ژل نیروی محرکه، ژل دفع کننده، صفحات ایمنی هوایی، مکعب ها و موارد دیگر استفاده کنید.

دانلود Bridge Constructor Portal 5.2– بازی پازل و فکری ساخت پل برای اندروید

از ابتدای بازی نحوه و چگونگی کار در آزمایشگاه به شما آموزش داده میشود و شما با استفاده از مهارت ها و استعداد های خود میتوانید  با کنترل ساده مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و با کسب امتیاز رکورد خود و یا دوستانتان را بزنید.

اگر شما از علاقه مندان به بازی های فکری و پازل میباشید، بازی Bridge Constructor Portal انتخاب بسیار خوبیست و میتواند ساعت ها و روزها شما را سرگرم کند. اکنون جدیدترین نسخه بازی را برای شما همراهان اندرویدکده منتشر کرده ایم تا با نصب آن از این بازی خاص و جالب لذت ببرید.