Jungle Clash عنوان یک بازی استراتژیک مهیج ساخته استودیوی My.com B.V. میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی تاکنون بیش از یک میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود و نصب شده است.

Jungle Clash یک بازی استراتژی آنلاین جدید با مبارزات پویا در زمان واقعی و به صورت PvP است. ماجرای بازی اینگونه توصیف شده است که در جنگل صداهایی شنیده شده که به معنی جنگ و نبرد است. اکنون بهترین زمان برای حمله به بیگانگان است. شما با جمع آوری تجهیزات و استخدام نیروهای قدرتمند به عنوان یک کاپیتان جنگ ها را پایان دهید.

دانلود Jungle Clash 1.0.25 – بازی استراتژیک مبارزه در جنگل برای اندروید

با کسب امتیاز شما کارت هایی را جمع آوری میکنید که تجهیزات شما را ارتقا میدهد و همچنین بسیاری از واحدهای موجود که دارای مجموعه ای از مهارت های بی نظیر هستند آنلاک میشوند. نیروهای خود را برای جنگ آماده کنید و از وسایل نقلیه زرهی ویرانگر خود استفاده کنید تا دفاع عمومی خود را به حداکثر سطح برسانید. یک استراتژی منحصر به فرد برای حمله ها ایجاد کنید تا دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید. پس از هر نبرد پاداش هایی دریافت خواهید کرد.

جدیدترین نسخه بازی مهیج Jungle Clash را در سایت اندرویدکده برای نصب آماده کرده ایم. آنرا دانلود کنید و برای جنگ های PVP  آماده شوید.