Forge of Glory یا ایجاد افتخار یک بازی نقش آفرینی از استودیوی بازی سازی Kefir! میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است و توانسته امتیاز عالی ۴٫۷ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

Forge of Glory یک بازی چند نفره آنلاین و ۳D است که در آن به صورت آنلاین با بازیکنان سراسر جهان به صورت ریل تایم مبارزه میکنید. برای کسب پیروزی در این دنیای فانتزی قلمرو خود را ایجاد کنید و آنرا به یک قلعه شکست ناپذیر تبدیل کنید. انواع مختلفی از بیگانگان با ظاهر و مهارت های منحصر به فرد خود به شما حمله میکنند. با استفاده از انواع سلاح ها و برج های دفاعی آنها را نابود کنید.

دانلود Forge of Glory 1.6.5 – بازی نقش آفرینی ایجاد افتخار برای اندروید

شما برای تسخیر قلعه های دیگر نیازمند یک استراتژی منحصر به فرد هستید. گنجینه های متنوعی وجود دارد که باید آنها را غارت کنید. با کاوش در زندان های اسرار آمیز و رویارویی با دشمنان مختلف نظیر اسکلت ها، شوالیه ها و قصاب ها، پاداش دریافت خواهید کرد. قهرمانان خود را ارتقا دهید تا شکست دادن بیگانگان برایتان آسان تر شود.

جدیدترین نسخه بازی آنلاین و جذاب Forge of Glory را به همراه نسخه مود در اندرویدکده منتشر کرده ایم تا با نصب آن از این بازی مهیج لذت ببرید.