Car vs Cops یک بازی تعقیب و گریز هیجانی است که توسط استودیوی نام آشنای Ketchapp در دسته ی بازی های آرکید منتشر شده است. این بازی تا به امروز بیش از ۱میلیون بار توسط کابران اندرویدی سراسر جهان دانلود و نصب شده و همچنین موفق به کسب امتیاز ۴٫۵ از ۵ در گوکل پلی شده است.

با نصب این بازی بر روی دستگاه اندرویدی خود با طیف گسترده ای از ماشین ها روبرو خواهید شد. با انتخاب یکی از آنها وارد بازی میشوید. سبک بازی Car vs Cops به این صورت است که شما باید با راندن اتومبیل خود از ماشین های پلیس فرار کنید. پلیس ها به شیوه های مختلف به دنبال شما هستند. بازی به صورت نامحدود طراحی شده است و شما با فرار از اتومبیل ها، کامیون ها، تانک ها و هلی کوپتر های پلیس امتیاز کسب خواهید کرد. این امتیاز ها رتبه شما را در لیدربورد جهانی بالا خواهد برد پس نهایت تلاش خود را بکار بگیرید تا قبل از به پایان رسیدن فرصت ها در بازی رکورد خود و یا دوستانتان را بزنید.

دانلود Car vs Cops 1.2 - بازی رقابتی محبوب دزد و پلیس برای اندروید + مود

کنترل بازی بسیار ساده و با استفاده از جوی استیک های موجود روی صفحه نمایش انجام میشود. هرچقد به پلیس ها نزدیک باشید و موفق به فرار شوید امتیاز بهتری کسب خواهید کرد. طراحی بازی به صورت چهارخانه ای میباشد.

اکنون ما در اندرویدکده جدیدترین نسخه بازی Car vs Cops را برای دانلود و نصب آماده کرده ایم.