Top Drives نام یکی از بازی های جذاب و سرگرم کننده ی مسابقه ای است. برای رقابت با دیگر ماشین ها آماده اید؟ شما باید با دیگر ماشین ها در مسابقات رانندگی در مکان های مختلف به رقابت بپردازید و سعی کنید که برنده ی مسابقات اتومبیلرانی باشید تا بتوانید سطح خود را ارتقا دهید و همچنین بتوانید از ماشین های بیشتری استفاده کنید، سعی کنید که در تمامی چالش هایی که پیش روی شما هستند شرکت کنید و تمامی امتیازات را بدست اورید. تسلیم نشوید شما باید ماشین های دیگر را از دور رقابت ها خارج کنید تا به فینال مسابقات قهرمانی برسید.

دانلود Top Drives 21.30.00.19187 – بازی برترین رانندگان اندروید

اگر بتوانید بیشترین امتیاز را بدست آورید پاداش های زیادی به شما تعلق خواهد گرفت که بوسیله ی انها می توانید یک گاراژ را برای خود خریداری کنید و از دیگر کاربران در سرتاسر جهان دعوت کنید که گاراژ شما را ببینند. پس از اینکه امتیازات و پاداش زیادی را کسب کنید قدرت خود را افزایش دهید و سعی کنید که ماشین های بهتر و قدرتمند تری را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید. فراموش نکنید که شما می توانید در مکان هایی که دوست دارید به رقابت با دیگر کاربران بپردازید.

گرافیک فوق العاده و صداگذاری مهیج این بازی باعث چند برابر شدن جذابیت آن شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۱ میلیون  بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۷ از ۵ را بدست آورد همچنیناز دیگر ویژگی های  این بازی جذاب می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اما این نکته را فراموش نکنید که شما برای اجرای بازی مذکور نیاز به اتصال اینترنت دارید. بازی جذاب و سرگرم کننده ی Top Drives توسط استودیوی باز سازی Hutch Games طراحی و ارائه شده است و برروی تمامی دستگاه های اندرویدی با اندروید ۵٫۰ به بالا قابل اجرا است.