Burger And Lettuce – Impossible Restaurant King یکی از بازی های جذاب و دوست داشتنی در سبک بازی های رقابتی اندرویدی است. شما باید به حرفه ای ترین سر اشپز تبدیل شوید و به پادشاه تمامی سرآشپزان شهر تبدیل شوید. در ابتدا شما یک رستوران بسیار کوچک دارید اما اگر غذاهای با کیفیت و خوشمزه ای را به مشتریان خود ارائه دهید، رفته رفته مشتریان شما بیشتر می شود و در نتیجه درآمد شما نیز بیشتر خواهید شد . باید رستوران خود را گسترش دهید. سعی کنید مشتریان را زیاد منتظر نگذارید و غذاها را با سرعت بیشتری به آنها تحویل بدهید.

دانلود Burger And Lettuce - Impossible Restaurant King 1.3 - بازی رستوران داری اندروید

هرچه سرعت العمل شما بیشتر باید در نتیجه امتیاز بیشتری را بدست خواهید آورد زیرا اگر مشتری های شما عصبانی شوند دیگر مشتریان نیز رستوران شما را ترک می کنند و این اصلا به نفع شما نخواهد بود. بهترین غذاها و خوشمزه ترین آنها را ارائه دهید تا به حرفه ای ترین سر آشپز شهر خود تبدیل شوید و از شما بعنوان پادشاه سرآشپزها یاد کنند.

استودیوی بازی سازی ۱UP Games بازی جذاب و هیجان انگیز Burger And Lettuce – Impossible Restaurant King برای تمامی دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و ارائه کرده است. شما بصورت کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت می توانید آن را در هر زمان و مکانی آن را اجرا کنید. گرافیک جذاب و رنگارنگ و صداگذری مهیج بازی مذکور باعث چندبرابر شدن اجرای آن شود و توانسته تا به امروز امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ را بدست آورد. به جمع ۱۰ هزار کاربری که این بازی را دانلود و اجرا کرده اند بپیوندید و تاز اجرای آن لذت ببرید.