Snow Trial  یک بازی ورزشی جذاب و زیبا از استودیوی FunGenerationLab میباشد که به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است. این بازی با گرافیک زیبا توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را در گوگل پلی کسب کند. همچنین تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود و نصب شده است.

با نصب بازی Snow Trial بر روی تلفن همراهتان وارد دنیای برفی اسکی بازان میشوید. اسنوبرد خود را انتخاب کنید و با آن به مسابقه بین اسکی سواران بپردازید. در بین راه سکه و آیتم هایی وجود دارد که باید آنها را جمع آوری کنید زیرا در طی بازی به دردتان خواهند خورد. میتوانید به صورت تک به تک مسابقه بدهید و یا وارد مسابقات چندنفره شوید. مهارت های اسکی بازی خود را به چالش بکشید و پیروز مسابقات شوید.

دانلود Snow Trial 1.0.65 – بازی ورزشی مسابقات اسکی برای اندروید + مود

وارد پیست اسکی شوید و حرکات نمایشی و تاکتیکی را روی برف ها انجام دهید. با کسب امتیاز میتوانید کاراکتر های جدید و همچنین اسنوبرد های جدیدتر با مهارت های بهتر را آنلاک کنید. همچنین رکورد بزنید و رتبه خود را در بین بازیکنان سراسر جهان بالا ببرید.

اگر شما از علاقه مندان به ورزش اسکی هستید بازی Snow Trial را دانلود کنید و از تجربه اسکی برروی برف و مسابقات مربوط به آن لذت ببرید.