Fat to Fit – Lose Weight یک بازی جذاب و خاص ساخته ی استودیوی Tapps Games میباشد که به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز ۴٫۲ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

در بازی Fat to Fit – Lose Weight شما صاحب و مالک یک باشگاه بدنسازی میباشید. به عنوان مدیر باید باشگاه را مدیریت کنید و به عنوان یک مربی بدنسازی به مشتریان و شاگردان خود کمک کنید تا به تناسب اندام برسند.

با انجام هر ماموریت شما امتیاز و سکه دریافت خواهید کرد که از سکه ها برای ارتقای باشگاه میتوانید استفاده کنید. مثلا خرید وسایل ورزشی جدید مانند انواع تردمیل، وزنه ها، دوچرخه و… میتوانید دکوراسیون باشگاه خود را تغییر دهید و آنرا برای ورزشکاران جدید آماده کنید. به شاگردان برنامه غذایی و ورزشی بدهید و برای کالری سوزاندن و عضله سازی آماده شان کنید.

دانلود Fat to Fit – Lose Weight 1.0.9 – بازی تناسب اندام و بدنسازی اندروید

برای راضی نگه داشتن مشتریان و جذب مشتریان جدید، ارائه خدمات را به بهترین نحو انجام دهید. بازی Fat to Fit – Lose Weight تجربه مدیریت باشگاه و مربی بدنسازی بودن را برای شما به ارمغان می آورد. پس همین حالا این بازی خاص و جالب را دانلود کنید و مهارت های خود را در زمینه تناسب اندام محک بزنید.