Dice Brawl: Captain’s League یک بازی استراتژک برای دستگاه های اندرویدی میباشد که توسط استودیوی Idiocracy, Inc طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی با سبک منحصر به فرد و طراحی فانتزی توانسته امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵ را در این مارکت از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

شما در بازی Dice Brawl: Captain’s League باید تیم خود را تشکیل دهید و در یک ماجراجویی هیجان انگیز در سراسر جهان فانتزی که توسط دزدان دریایی، الف ها، جانوران، اژدها و روبات ها تسخیر شده، همراه شوید. قلعه خود را بسازید و برای شهرت و شناخته شدن در این جهان با مخالفان رقابت کنید. در این دنیایی که پر از کاراکتر های عجیب و غریب است تلاش برای پیروزی آسان نیست. از بین انواع باند های مختلفی که ادعای قدرت میکنند بگذرید و صعود کنید.

دانلود Dice Brawl: Captain’s League 2.2.2 – بازی استراتژی جدال تاس ها برای اندروید

مهارت های تیمی گروه خود را ارتقا دهید و برای مبارزات یک استراتژی منحصر به فرد ایجاد کنید. کشتی های جدید را جمع آوری کنید و با کسب امتیاز آنها را ارتقا دهید. اگر شما از علاقه مندان به بازی های استراتژی و ماجرایی هستید بازی Dice Brawl: Captain’s League مناسب شماست. از طریق لینکی که در اختیار شما گذاشته ایم آنرا دانلود کنید و لذت ببرید.