Life is Strange از سری بازی های ماجراجویی اندروید است که برای افراد بالای ۱۶ سال طراحی شده است. ماجرای از این قرار است که شما بعنوان یک دختر عکاس وارد بازی می شوید اما او در حین عکاسی متوجه می شود که دارای قدرت های عجیب و غریب است و می تواند در هر محلی که برای عکاسی می رود آینده و گذشته و اتفاقاتب که در آن محل رخ داده است را در آن محل ببیند او کم کم تصمیم می گیر که در گذشته تغییراتی ایجاد کند و آینده ی آن افراد را تغییر دهد اما اینکار با خطرات زیادی همراه خواهد بود.

دانلود Life is Strange 1.00.258 - بازی ماجراجویی زندگی عجیب برای اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی SQUARE ENIX Ltd برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۶٫۰ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت بازی شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۱ از ۵ را بدست آورد.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Life is Strange می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اما شما برای اجرای بازی باید به اینترنت دسترسی کامل داشته باشید و پس از نصب بازی، باید فایل دیتای آن را هم دانلود کنید. اگر شما از طرفداران بازی های ماجرایی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که یک ماجراجویی جذاب و پرخطر را تجربه کنید؟