Baby Tiger Care My Cute Virtual Pet Friend از سری بازی های کژوال اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که شما باید از یک ببر مراقبت کنید و تمامی نیاز های او را از قبیل نیاز های بهداشتی ، غذایی، و غیره برطرف کنید. با او بازی کنید که او سرگرم شود ، غذاهای مورد علاقه اش را برایش بخرید و هر وقت که به خواب نیاز دارد او را بخوابانید تا او دوباره سرشار از انرژی شود و بتواند با شما بازی کند.

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی  TutoTOONSبرای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۴ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت آن شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۸ از ۵ را بدست آورد. از ویژگی های خیلی خوب بازی مذکور می توان به سفارشی سازی و تغییر محیط بازی به سلیقه ی دلخواه خود اشاره کرد.

دانلود Baby Tiger Care My Cute Virtual Pet Friend 1.0.99 - بازی مراقبت از بچه ببر اندروید

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Baby Tiger Care My Cute Virtual Pet Friend می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر از طرفداران بازی های کژوال هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد.