Pirate Tales عنوان یک بازی اکشن از استودیوی بازی سازی Crazy Panda Apps میباشد که به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است و توانسته امتیاز ۴٫۳ از ۵ را در این مارکت از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

شما در بازی Pirate Tales به عنوان کاپیتان کشتی دزدان دریایی وارد دنیای پر از ماجرای آنها شوید. شما باید برای پیدا کردن جزیره گنج تلاش کنید. اما این کار آسان نخواهد بود زیرا کاپیتان های دیگر هم به دنبال همین هستند و برای موفق شدن باید آنها را از پیش رو بردارید. پس ماموریت های چالش انگیز را انجام دهید و به مبارزه با دشمنان بپردازید.

دانلود Pirate Tales 2.01 – بازی قصه های دزدان دریایی برای اندروید

در طی بازی با مکان های خطرناکی برخورد خواهید کرد که با کاوش این مناطق پاداش دریافت میکنید. در مسابقات PvP هیجان انگیز مختلف شرکت  کنید و به تمام مخالفان خود نشان دهید که بهترین دریانورد در دریاهای آزاد کیست! تسخیر حوزه دریایی، حفاظت از سرزمین های خود و گسترش آن از وظایف شما در بازی Pirate Tales است. استراتژی های هوشمندانه را طراحی کنید و سریع ترین حرکت را در مواقع اضطراری انجام دهید.

جدیدترین نسخه بازی Pirate Tales یا قصه های دزدان دریایی را برای دانلود آماده کرده ایم. آنرا نصب کنید و از تجربه همراه شدن با دزدان دریایی لذت ببرید.