War Machines: Free Multiplayer Tank Shooting Games عنوان یک بازی مبارزه ای از دسته بازی های اکشن میباشد که به صورت رایگان توسط استودیوی Fun Games For Free در مارکت اندروید منتشر شده است و توانسته امتیاز ۴٫۶ از ۵ را از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

بازی War Machines: Free Multiplayer Tank Shooting Games یک تجربه جنگ تانکی را برای شما به ارمغان می آورد. جهان پر از تانک است و شما با انتخاب تانک خود در این بازی باید با مخالفان خود از سراسر جهان مبارزه کنید. وظیفه شما دفاع از افتخار کشور خود در برابر دشمنان است. نبرد علیه بازیکنانی از چین، ایالات متحده آمریکا، روسیه، ژاپن و … برای شما امتیاز در پی خواهد داشت. میتوانید تیم تشکیل دهید و به مبارزه تیمی بپردازید و یا به صورت تکی به نبرد آزادانه بپیوندید.

دانلود War Machines: Free Multiplayer Tank Shooting Games 2.13.0 - بازی آنلاین جنگ تانک ها برای اندروید

علاوه بر آنلاک کردن مدل های جدیدتر و قدرتمند تر تانک ها، شما میتوانید مهارت های تانک خود را ارتقا دهید. کنترل تانک با جوی استیک های موجود در صفحه نمایش انجام میشود. نهایت دقت و سرعت عمل خود را بکار بگیرید تا به سوی دشمنان شلیک کنید و آنها را شکست دهید.

جدیدترین نسخه بازی War Machines: Free Multiplayer Tank Shooting Games را برای شما همراهان اندرویدکده آماده کرده ایم تا با نصب آن بر روی دستگاه اندرویدی خود از این نبرد تانکی لذت ببرید.