Death Invasion : Survival از سری بازی های اکشن اندروید است که برای افراد بالای ۱۸ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که شهر توسط زامبی ها احاطه شده و شما باید برای زنده ماندن با آن ها مبارزه کنید. باید یک گروه تیراندازی تشکیل دهید و تا می توانید با شلیک گلوله تمامی آنها را از بین ببرید و شهر و مردمان شهر را نجات دهید. از تمامی سلاح های نظامی که در اختیار شما هستند به درستی استفاده کنید و سطح خود را ارتقا دهید.

دانلود Death Invasion : Survival 1.2.2 - بازی اکشن تهاجم مرگ اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی GunBattle&ZombieShooters Games Inc برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک فوق العاده زیبای HD و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت آن شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۷ از ۵ را بدست آورد. از ویژگی های بازی مذکور جمع اوری سلاح ها و تانک ها و نارنجک ها است که بوسیله ی آنها می توانید برنده ی میدان باشید.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Death Invasion : Survival می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های اکشن هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که برای زنده ماندن با زامبی ها مبارزه کنید؟