Middle East Empire از سری بازی های استراتژیک اندروید است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که شما در سال ۲۰۲۷ قرار دارید و رهبری ارتش خاورمیانه را به عهده دارید و باید با شورشیان مبارزه کنید، در این بازی ۱۶ کشور حضور دارند که هر یک از آن ها از قدرت های خاص خود در جنگ استفاده می کنند و تعدادی از آنها وظیفه تولید سلاح ها را بر عهده دارند. ماموریت خود را آغاز کنید تا بتوانید دشمنان را از بین ببرید و در این نبرد پیروز شوید. فراموش نکنید که می توانید از انواع سلاح های هسته ای و تکنولوژی نظامی هوش مصنوعی در نبردهای خود استفاده کنید.

دانلود Middle East Empire 2027 4.4.3 - بازی امپراتوری خاورمیانه اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی iGindis Games برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت بازی شده است و با اینکه تنها ۲ روز انتشار این نسخه ی بازی گذشته است بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود و اجرا شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Middle East Empire می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های استراتژیک هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که فرماندهی کشور خود را برای شکست شورشیان به عهده بگیرید؟