Call Ringtone Maker از سری برنامه های انتخاب موسیقی است که برای تماس های تلفن های خود می توانید از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های این اپلیکیشن این است که شما می توانید نام شخص تماس گیرنده را حتی اگر جزو مخاطبین شما نباشد را هم ببینید. از دیگر ویژگی ها و کارایی های آن این است که شما مس تواندی برای هریک از مخاطبین خود یک زنگ تماس ویژه اختصاص دهید و برای تلفن همراه خود نیز یک زنگ تماس جداگانه انتخاب کنید.
دانلود Call Ringtone Maker 1.239 - برنامه تنظیم آهنگ زنگ برای اندروید
همچنین شما می توانید برای تماس های ناشناس و کسانی که دوست ندارید شماره شان برروی تلفن همراه شما بیفتد را جزو شماره های اسپم قرار دهید که هیچگونه مزاحمتی برای شما ایجاد نشود و برای پیام های متنی خود لازم نیست شماره ی شخص مقابل را وارد کنید تنها با انتخاب نام طرف می توانید پیام خود را برای او ارسال کنید.
 برای انتخاب آهنگ خاص برای هریک از مخاطبین خود تنها کافیست آهنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید سپس آن بخش از آهنگ که دوس دارید پخش شود را انتخاب کنید و او را در بخش زنگ تماس ذخیره نمایید و بعد مخاطب مورد نظر را برای آن انتخاب کنید. شما می توانیدنتایج کارهای خود با این اپلیکیشن را Call Ringtone Maker برای دوستان خود ایمیل کنید.