Wild Clash – Online Battle یک بازی جذاب در دسته بازی های اکشن از تیم بازی سازی Unic Games است که به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است.

با نصب بازی Wild Clash – Online Battle بر روی دستگاه اندرویدی خود یک بازی آنلاین مبارزه ای را تجربه خواهید کرد. مبارزه های ۳ دقیقه ای با بازیکنان واقعی در سراسر جهان. وارد میدان نبرد شوید و دشمنان را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارید. انواع مهارت های قهرمانی وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. شلیک، پرتاب نارنجک، حمله گرد و غبار، سپاه پاسداران، حمله نامرئی، موشک زمینی، سپر ضد گلوله، تک تیرانداز، تیراندازی با لیزر و… از این دسته مهارت ها به شمار میروند.

دانلود Wild Clash – Online Battle 1.8.5.10074 - بازی جنگ وحشیانه برای اندروید

سکه ها را جمع آوری کنید و از آنها به نفع خودتان بهره ببرید. میتوانید آیتم های جدید سلاح ها و زره را از فروشگاه بازی آنلاک کنید. با دوستان خود گروه تشکیل دهید و به مبارزه بت گروه های دیگر بپردازید. ستاره های پیروزی را به دست آورید و رتبه خود را در لیدربورد جهانی بالاتر ببرید.

بازی Wild Clash – Online Battle را دانلود کنید و با معرفی آن به دوستانتان گروه تشکیل دهید و به صورت گروهی از این بازی جذاب و اعتیادآور لذت ببرید.