Fury Turn عنوان یک بازی اکشن از استودیوی بازی سازی Anji Games طراحی و در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی با گرافیک با مزه و خنده دار توانسته امتیاز ۴٫۷ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

شما با کنترل و هدایت کاراکتر اصلی بازی Fury Turn باید به او کمک کنید تا دانشمندان را نجات دهد. با نجات دانشمندان شما از یک فاجعه بیولوژیکی جلوگیری میکنید. هلیکوپتر در بالای سرتان آماده است تا افراد نجات یافته را در آن تخلیه کنید. انواع موانع  در بین راه وجود دارند که این کار را برای شما سخت میکنند. همچنین دشمنانی وجود دارند که به شما حمله میکنند پس قبل از اینکه شما را نابود کنند آنها را از بین ببرید. دشمنان حیله گر، هر کدام با توانایی های منحصر به فرد، نقاط قوت و ضعف خود در مکان های غیر منتظره منتظر شما هستند. حواستان به اطراف باشد تا شما را غافلگیر نکنند.

دانلود Fury Turn 1.60 - بازی اکشن نجات دانشمندان برای اندروید + مود

شما در پایان هر فصل با یک هیولای باور نکردنی برخورد خواهید داشت! از تمام مهارت ها برای شکست دادن او استفاده کنید. این کار آسان نخواهد بود! کنترل بازی با استفاده از کنترلر ها و جوی استیک های لمسی صفحه نمایش انجام خواهد شد.  توانایی ها و ویژگی های منحصر به فرد شخصیت ها فقط در حالت روزانه کار می کنند و این حالت از سطح ۸ به بعد قابل اجراست.

فایل نصبی بازی Fury Turn را برای دانلود آماده کرده ایم. آنرا به دوستان خود معرفی کنید.