Hidden Objects – Myths of the World: Bound Stone از سری بازی های کژوال اندروید است که برای افراد بالای ۷ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که مردم شهر بلین برای حفاظت از شهر خود در مقابل نیروهای اهریمنی و شیطانی هر ساله یک مراسم خاص را برگزار می کنند اما امسال یک جادوگر قصد خراب کردن مراسم و نابودی شهر را دارد.حال وظیفه ی شما این است که بتوانید او را پیدا کنید و جلوی او را بگیرید. شما باید در مکان های مختلف به جست و جو بپردازید و  پازل ها و معماهای زیادی را حل کنید تا بتوانید جادوگر را پیدا کرده و مانع کار او شوید.

دانلود Hidden Objects - Myths of the World: Bound Stone 1.0 - بازی کشف اشیا پنهان اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی Big Fish Games برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۴ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت آن شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۳ از ۵ را بدست آورد.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Hidden Objects – Myths of the World: Bound Stone می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های استراتژیک هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. شما برای اجرا بازی نیاز م دارید که فایل دیتای بازی را دانلود کنید و سپس آن را اجرا کنید. آماده اید که به مردم شهر بلین برای محافظت شهرشان کمک کنید؟