MazM: Jekyll and Hyde از سری بازی های ماجراجویی اندروید است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. ماجرای از این قرار است که شما باید میزان هوش و ذکاوت خود را بسنجید شما وارد صحنه ای می شوید که در آنجا با معماها و پازل های زیادی روبه رو هستید که باید برای کشف سرنخ های جدید و پشت سر گذاشتن مراحل آنها را حل کنید تا بتوانید به مراحل بالاتر بروید و حقایق بیشتری را کشف کنید. بازی مذکور بر اساس رمانی از  رابرت لوئیس استیونسون طراحی شده است و تنها رمز موفقیت شما در آن سرعت العمل شما می باشد پس تا می توانید سریع باشید.

دانلود MazM: Jekyll and Hyde 2.12.1 - بازی ماجراجویی اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی MazM برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت بازی شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیازخیلی خوب ۴٫۷ از ۵ را بدست آورد.

از دیگر ویژگی های بازی می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. بخاطر داشته باشید که برای اجرای بازی مذکور در ابتدا باید فایل دیتای آن را دانلود کنید و سپس بازی را اجرا نمایید. آماده اید که معماهای پیش رو را حل کنید؟