Idle Kingdom Builder از سری بازی های شبیه سازی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. ماجرای از این قرار است که شما باید یک امپراطوری را برای خود تشکیل دهید، در ابتدا ماموریت هایی به شما داده می شود که اگر آنها را بدرستی انجام  دهید، می توانید پاداش های زیادی را دریافت کنید و امپراطوری خود را کم کم تشکیل دهید و حکومت خود را آغاز کنید.

در ابتدا شما باید یک مزرعه بسازید و محصولاتی را تولید کرده و سپس آنها را بفروش برسانید و پس از این به تولید مزرعه های بیشتری بپردازید  و درنیتجه پاداش های بیشتری دریافت کنید تا بتوانید برای گسترش امپراطوری خود کارگرانی را استخدام کنید تا درختان جنگل را قطع کنند تا شما بتوانید بوسیله ی انها وسعت امپراطوری خود را بیشتر کنید. هرچه جلوتر می روید به ماموریت های شما اضافه شده و شرایط برایتان سخت تر می شود.

دانلود Idle Kingdom Builder 1.9.1 - بازی جذاب و سرگرم کننده اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی upjers GmbH برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت بازی شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ را بدست آورد.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Idle Kingdom Builder  می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اما شما برای اجرای بازی مذکور نیاز به اتصال اینترنت دارید. اگر شما از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که امپراطوری خود را تشکیل دهید؟