Robots Vs Zombies: Transform To Race And Fight از سری بازی های اکشن اندروید است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. ماجرای از این قرار است که شما به دنیای مصر باستان می روید، مومیایی ها از مقبره های خود بیرون آمده اند و با زامبی ها درحال جنگ هستند و شما باید هردوی آنها را از بین ببرید و شهر را از هج و مرج نجات دهید تا به عنوان قهرمان شهر شناخته شوید. برای از بین بردن آنها سلاح های نظامی قدرتمندی در اختیار شما قراردارند، همچنین شما می توانید از ماشین های جنگنده نیز استفاده کنید، فراموش نکنید که حریفان شما بسار قدرتمند هستند پس تا می توانید حواس خود را جمع کنید.

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی Tiny Lab Racing Games برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۲ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت بازی شده است. با اینکه زمان زیادی از انتشار آخرین نسحخه ی بازی مذکور نمی گذرد اما تا به امروز بیش از چند میلیون بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۶ از ۵ را بدست آورد.

دانلود Robots Vs Zombies: Transform To Race And Fight 3.49 - بازی روبات ها در برابر زامبی ها اندروید

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Robots Vs Zombies: Transform To Race And Fight می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های اکشن هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که برای نجات با زامبی ها و مومیایی ها بجنگید؟