Blood Money یک بازی جدید و زیبا در سبک بازی های اکشن و هیجان انگیز است که توسط استودیو بازیسازی Choice of Games LLC برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده که برای نصب نیاز به اندروید با نسخه ی بالای ۴٫۰ دارید. طراحی آن مناسب افراد بالای ۱۲ سال می باشد و نیازی به اتصال دیتا ندارید. برای آزادی قربانی خواهید کرد و چه کسی برای قدرت فدا خواهد شد؟ با ما همراه باشید تا وارد دنیای جدیدی از گیم پلی های اندرویدی شویم و تجربه فوق العاده ای را در کارنامه خود به ثبت برسانیم.

دانلود Blood Money 1.0.0 - بازی هیجان انگیز پول خون اندروید

بازی برگرفته شده از یک رمان تعاملی با نویسندگی هانا پاول اسمیت است که بیش از ۲۹۰۰۰۰ کلمه در آن به کار رفته است. در این بازی بدون هیچ نوع گرافیک و جلوه ی صوتی می بایست فقط از قدرت تخیل استفاده کنید و ماجرا را پیش ببرید. خانواده ای که شما را بزرگ کردند دارای قدرت مرموز همچون جادوگری و احضار کردن هستند و این کمک بزرگی برای رسیدن به هدف است.

به کسب و کار خانوادگی علاقه دارید؟ برای پاسخ به این سوال و سوال های جدید دیگر دست به کار شوید و با تلاش هدایای غیرقانونی خود را در آغوش بگیرید و با مردگان ارتباط برقرار کنید و ارواح را به جهان زیرزمینی اضافه کنید تا از زندگی تان محافظت کنند. شاید در ابتدای کار از خود بپرسید که مقصد کجاست و چگونه باید به آن برسید خب برای فهمیدن این موضوع می بایست بازی شروع شده را به پایان برسانید. اگر شما از طرفدارن بازی های هیجان انگیز هستید بدون شک از اجرای بازی Blood Money نیز لذت کافی را خواهید برد. برای شروع آماده اید؟