Sword Man – Monster Hunter نام یک بازی ۲ بعدی اکشن و شمشیری است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و در دسته بازی های کژوال قرار دارد. این بازی با نام شکارچی هیولا توسط استودیوی GMS Adventure طراحی شده است.

در بازی Sword Man – Monster Hunter  شما با کنترل و هدایت کاراکتر اصلی به او کمک میکنید تا با هیولاهای غول پیکر و عظیم مبارزه کند و آنها را شکست دهد. در طی بازی موانعی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. هیولاها به شما حمله میکنند. قبل از اینکه شما را از بین ببرند آنها را شکست دهید. آیتم های مختلفی را باید جمع آوری کنید. این آیتم ها به شما برای ارتقای مهارت های شمشیرتان کمک خواهند کرد. با سکه های جمع آوری شده به فروشگاه بازی سر بزنید و هرآنچه را نیاز دارید خریداری کنید.

دانلود Sword Man - Monster Hunter 1.4.7 - بازی شکارچی هیولا برای اندروید

مبارزه در محیط های مختلفی انجام میشود. همچنین با هیولاهای متنوع روبرو خواهید شد که از بین بردن آنها به صورت فزاینده سخت تر خواهد شد. پس از انجام هر ماموریت شما پاداش هایی دریافت خواهید کرد. مهارت های منحصر به فرد قهرمان را ارتقا دهید و تمامی هیولا هایی که در راه شما ظاهر میشوند را از بین ببرید. با انجام این کار امتیاز کسب کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید.

اکنون ما جدیدترین نسخه بازی Sword Man – Monster Hunter را برای شما عزیزان منتشر کرده ایم.