بار دیگر آمده ایم تا با سبکی جدید از بازی های ورزشی رقابتی شما عزیزان همراه وب سایت اندروید کده را شگفت زده کنیم. استودیو بازی سازی EivaaGames بازی تازه ای با نام ۳D Bowling Master را برای سیستم عامل های اندروید طراحی و منتشر کرده است به همین دلیل تصمیم گرفته ایم تا آن را برای شما کاربران معرفی نماییم! آیا برای چالش بولینگ آماده اید؟ پس با ما همراه باشید تا تجربه جدیدی از بازی های ورزشی را در کارنامه خود ثبت کنبد. در این بازی بولینگ، شما با انگشتان دست خود توپ را هدایت می کنید و باید جهت و موقعیت آن را بر روی صفحه نمایش تنظیم کنید. ۴ حالت مختلف وجود دارد که می توانید هر یک را به دلخواه انتخاب کنید.

دانلود 3D Bowling Master 1.3.3181 - بازی بولینگ 3 بعدی برای اندروید

۱٫ تمرین شخصی: تعلیم یافتن مهارت های سطح بالا برای دریافت سکه طلا.
۲٫ رقابت جهانی: شما می توانید با حریف به حالت وان vs وان بازی کنید و با کسب سکه های طلا بیشتر توپ های جدید خریداری کنید و یا به حالت های مختلف از بازی وارد شوید.
۳٫ مسابقات قهرمانی: مهارت های خود را برای برنده شدن در مسابقات ۳D Master Bowling نشان دهید!
۴٫ رقابت LAN: ارتباط برقرار کردن با دیگران ، یعنی به کمک WiFi با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و سپس با آنان به رقابت بپردازید.

می توان گفت بهترین بازی Bowling پیش روی شماست. ۳D Bowling Master دارای گرافیکی جذاب و سه بعدی است که بر هیجان آن اضافه کرده و به راحتی می تواند ساعت ها سرگرمتان کند.