Tasty Words Free Word Games از سری بازی های بازی با کلمات است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. ماجرای بازی از این قرار است که شما باید یکسری از جاهای خالی را با کلمات پر کنید تا بتواند به مرحله ی بعدی بروید و هرچه سکه های بیشتری را دریافت کنید می توانید از آنها در مراحل بعدی برای حدس کلمات اسفاده کنید.دانلود Tasty Words Free Word Games 1.101 - بازی پازلی کلمات اندروید

این بازی سرگرم کننده توسط استودیوی بازی سازی Matcha Sauce LLC برای دستگاه های اندرویدی با اندروید۲٫۳٫۳ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. بازی تا به امروز محبوبیت خاصی بین کاربران بازی های فکری پیدا کرده و توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۹ از ۵ را به خود بدست اورد زیرا بازی مذکور برای تقویت زبان انگلیسی و تقویت ذهن بسیار موثر است.

از دیگر ویژگی های خوب بازی Tasty Words Free Word Games می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما برای اجرا نیازی به اینترنت ندارید و در هر زمان و مکانی می توانید آن را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های فکری هسنید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که ذهن خود را برای پیداکردن کلمات چالش بکشید؟