Kitty Keeper: Cat Collector از سری بازی های شبیه سازی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. شخصی به شما یک خانه ی بزرگ اهدا کرده است و شما می خواهید در آنجا از گربه ها نگهداری کنید هر یک از ین گربه ها نیاز های متفاوتی دارند که باید تک تک آنها را برطرف کنید در این مکان ۲۳ اطاق وجود دارد که می توانید گربه ها را در آنها نگهدارید.

دانلود Kitty Keeper: Cat Collector 1.1.4 - بازی  شبیه سازی اندروید

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی  Mighty Kingdom برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۴ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک فوق العاده و صداگذاری بی نظیر بازی جذابیتش را دو چندان کرده و توانسته طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهد و امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ را بدست آورد و بیش از چند میلیون بار دانلود و اجرا شود.

از دیگر ویژگی های خیلی خوب بازی Kitty Keeper: Cat Collector می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما برای اجرای آن نیازی به اینترنت ندارید و در هر زمان و مکانی می توانید آن را اجرا کنید اما فراموش نکنید پس از نصب بازی و اجرا آن فایل دیتای بازی را نیز باید دانلود کنید. اگر شما از طرفداران بازی های شبیه سازی سازید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که به این گربه های دوست داشتنی کمک کنید و از آنها نگهداری کنید؟