Smash Island از سری بازی های جداب کژوال است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. در این بازی شما به یک سفر رویایی می روید. در این سفر شما باید از اقیانوس ها ، دریاها و دیگر مکان ها عبور کنید و در طول مسیر طلاها و سکه هایی که بر سر راه شما قرار دارد جمع آوری کنید تا بتوانید امتیازات خود را افزایش دهید و به یک میلیونر تبدیل شوید. در طول بازی ممکن است با دزدان دریایی رو به رو شوید و همچنین با موجودات دریایی زیبایی رو به رو شوید. هرچه سکه های بیشتری رابدست آورید می توانید سطح بازی خود و سطح خود را ارتقا دهید.

دانلود Smash Island 1.4.6 - بازی سرگرم کننده جزیره برای اندروید

این باز جذاب توسط استودیوی بازی سازی Aladin Interactive Co., Ltd برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک فوق العاده ی سه بعدی بازی جذابیت آن را چندین برابر کرده است و باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کند بطوریکه تا به امروز بیش از ۱۰ هزار بارتوسط کاربرن سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۷ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

از دیگر ویژگی های خوب بازی Smash Island می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بصورت آفلاین نیز می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید.ارگ شما از طرفدارن بازی های کژوال هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. برای یک سفر هیجان انگیز آماده هستید؟