Entity: A Horror Escape  از سری بازی های آرکید اندروید است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار است که شما در یک خانه ی تاریک و مرموز که دارای محیط وحشتناکی است گیر افتاده اید و باید سعی کنید خودتان را از این محیط نجات دهید و تمامی کسانی را که شما را در این محیط حبس کرده اند پیداکنید باید تمامی اطاق ها را چک کنید و با استفاده از تبری که در دستان شماست دشمنان خود را از بین ببرید.

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی  Yare Studios برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. از ویژگی های خیلی خوب بازی می توان به صداگذاری مهیج آن اشاره کرد زیرا وحشت محیط بازی را چندین برابر می کند. بازی مذکور تا به امروز طرفدارن زیادی را پیدا کرده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ را به دست آورد.

دانلود Entity: A Horror Escape 1.1 - بازی جذاب و ترسناک اندروید

از دیگر ویژگی های بازی Entity: A Horror Escape می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اینترنت در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های آرکید هستید بدون شک از اجرا این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. اماده اید که خود را از این محیط مرموز و ترسناک نجات دهید؟