Jelly Jam Blast A Match 3 Game از سری بازی های کژوال اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار است که شما باید ۳ شکل افقی و عمودی را در کنار یکدیگر قرار دهید تا اشکال جدید جایگزین آنها شوند، هرچه اشکال بیشتری را حذف کنید طبیعتا امتیازات بیشتری را به دست می اورید و به مرحل بالاتر راه پیدا کنید.

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی Word Finder Games  برای دستگاه های اندرویدی ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است و بااینکه تنها ۳ روز از انتشار این بازی می گذرد توانسته امتیاز عالی ۵ از ۵ را به خود اختصاص دهدو بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث شده جذابیت آن چندین برابر شود بطوریکه این بازی را می توان جزو سری بازی های اعتیاد آور بحساب آورد. یکی از ویژگی ها خیلی خوب بازی مذکور این است که بازی بصورت هفتگی بروز رسانی می شود و مراحل آن نیز ارتقا می یابد.

دانلود Jelly Jam Blast A Match 3 Game 1.0.3 - بازی پازلی انفجار ژله ای اندروید

از دیگر ویژگی های خوب بازی می توان به رایگان بودن و دردسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بصورت آفلاین می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های کژوال هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد.