Identity V یکی از بازی های اکشن اندروید است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. در این بازی شما به عنوان یک کاراگاه که در یک محیط مرموز و مشکوک است وارد بازی می شوید. در طی بازی به شما ماموریت هایی داده می شود که باید بتوانید به همراه ۴ نفر دیگر این ماموریت ها را به پایان برسانید و پس از انجام آنها با یک قاتل حرفه ای رو به رو می شوید که باید آن را شکست دهید.

دانلود Identity V 1.0.1591972 - بازی اکشن هویت  اندروید

این باز ی جذاب توسط استودیوی بازی سازی NetEase Games  برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک فوق العاده و صداگذاری بی نظیر آن جذابیت بازی را چندین برابر کرده است. بازی مذکور تا به امروز طرفداران زیادی را زیادی را بدست آورده و بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ را بخود اختصاص دهد.

از دیگر ویژگی های خوب بازی Identity V رایگان بودن و در دسترس بودن آن است اما شما برای اجرا نیاز به اینترنت دارید. اگر شما از طرفداران بازی های اکشن و مرموز هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. برای رو به رو شدن و کشتن یک قاتل حرفه ای آماده اید؟