Blood Arena یا عرصه خون عنوان یک بازی اکشن شمشیری است که به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است و توانسته امتیاز ۴٫۲ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

در بازی جذاب Blood Arena شما به عنوان کاراکتر اصلی بازی باید با استفاده از سلاح هایی که عمدتا شمشیر هستند با دشمنان مبارزه کنید. در طی بازی با رقیبان مختلفی روبرو خواهید شد که هر کدام شیوه مبارزه منحصر به فرد خود را دارند و شما باید یک استراتژی کامل برای نبرد با هرکدام را پیاده سازی کنید.

دانلود Blood Arena 2.0.0 - بازی اکشن عرصه خون برای اندروید + مود

مهارت های شمشیرزنی خود را نشان دهید و دشمنان را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارید. این مبارزه و نبرد در محیط های متنوعی انجامم میگیرد که بازی را از حالت خسته کننده خارج میسازد. هرکدام از سلاح های شما دارای ویژگی های جادویی هستند که باید یاد بگیرید چگونه و در کجا از آنها استفاده کنید.

در فروشگاه بازی Blood Arena میتوانید انواع سلاح ها و همچنین آیتم های کمکی بازی را آنلاک کنید. سطوح به صورت فزاینده سخت تر میشوند پس نیازمند سلاح های قوی تری خواهید بود.

جدیدترین نسخه بازی Blood Arena را به همراه نسخه مود برای شما آماده کرده ایم. آنرا به دوستان خود معرفی کنید و با آنان رقابت کنید.