Underworld Overlord نوعی بازی جدید و زیبا در سبک اکشن و مهیج است که توسط استودیو بازی سازی OtherSide Entertainment برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. برای نصب بازی بر روی گوشی و تبلت خود نیاز به نسخه اندرویدی بالای ۷٫۰  دارید همچنین سازندگان ، طراحی آن را مناسب افراد بالای ۷ سال می دانند.

بر خلاف فضای رعب آور و ترسناک ، شما با یک گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده و چالش بر انگیز روبه رو هستید که به راحتی ساعت ها مشغولتان می کند. در ابتدا قهرمانان خود را انتخاب کنید و به کمک آن ها به سمت سیاه چال ها حرکت کنید و با هیولاها و دشمنانی که بر سر راهتان قرار میگیرند مبارزه کنید و شکستشان دهید تا راه برای رسیدن به گنجینه ها هموار شود. از همه اموال زیرزمینی محافظت کنید زیرا دشمنان قصد دارند با شکست و نابودی تان خزانه را غارت کنند و راه دسترسی انسان ها به مرکز سیاه چال را ببندند.

دانلود Underworld Overlord 1.5 - بازی اکشن قهرمان جهان زیر زمینی اندروید

از انواع سحر و جادو برای نابودی زامبی ها استفاده کنید و نیرو های خود را با انواع دفاع‌ ها آشنا کنید. در نقش یک آدم بد و خشمگین بازی می کنید و یاد داشته باشید که گنجینه ها و محافظت از اموال هدفتان است پس با قدرت بجنگید. آیا دوست دارید یک امپراطوری داشته باشید ؟ یا علاقه مندید که قهرمان داستان باشید ؟ پس با ما همراه شوید وب سایت اندروید کده بازی Underworld Overlord را به شما پیشنهاد می کند و امیدواریم نهایت لذت را از پیشنهاد ما ببرید و تجربه جدید از بازی های اندرویدی را در کارنامه خود ثبت کنید.