Death Horizon VR از سری بازی های اکشن اندروید است که برای افراد بالای ۱۸ سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار است که مسئولین یک پایگاه تحقیقاتی در حال تحقیق برروی یک ویروسی به نام  ویروس T12 هستند اما این ویروس در پایگاه منتشر می شود و تمام اعضای آن به زامبی تبدیل می شوند. حال مقامات دولتی و امنیتی نگران هستند که آنها به شهر نفوذ کرده و تمام افراد را آلوده کنند. شما به عنوان ناجی شهر باید به این پایگاه رفته و تمامی آنها را از بین ببرید.
دانلود Death Horizon VR 1.0 - بازی اکشن زامبی کشی اندروید
این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی Dream Dev Studio  برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۷٫۰ به بالا طراحی و منتشر شده است. گرافیک سه بعدی و محیط واقع گرایانه ی بازی جذابیت آن را چندین برابر کرده است و از طرفی از آنجایی که این بازی بصورت واقعیت مجازی طراحی شده است می تواند باعث جذابیت آن شود بطوریکه تا به امروز توانسته بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و امتیاز خیلی خوب ۴٫۹ از ۵ را بدست آورد.
از ویژگی های خوب بازی  Death Horizon VR این است که شما بدون نیاز به اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. بازی مذکور با قیمت ۸ دلار در گوگل پلی عرضه شده است، اما شما می توانید بازی را بصورت رایگان از وب سایت اندرویدکده دانلود کنید. اگر شما از طرفداران بازی های اکشن هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. لازم به ذکر است که اجرای این بازی برای افراد زیر ۱۸ سال تر توصیه نمی شود زیرا بازی از محیط ترسناکی برخوردار است. آماده اید که رای نجات مردم شهر به آن پایگاه تحقیقاتی بروید.