StarDust: Endless Race از سری بازی های آرکید اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. در این بازی شما کنترل یک سفینه ی فضایی را بر عهده دارید و با تمام حواستان را جمع کنید تا به سیارات دیگر برخورد نکنید و همچنین هرچه بتوانید سیارات بیشتری را از بین ببرید امتیاز بیشتری دریافت می کنید. شما با چالش های زیادی رو به رو هستید که باید بتوانید از پس آنها به خوبی بربیایید. تنها هدف شما در این بازی بدست آوردن امتیاز بیشتر ، پشت سر گذاشتن چالش ها و اشتراک گذاری امتیازات خود با دوستانتان است.

دانلود StarDust: Endless Race 1.1 - بازی مسابقه بی پایان اندروید

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی Erdin Games برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است و تا به امروز بارها توسط کاربران دانلود و اجرا شده و توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۷ از ۵ را بدست آورد. گرافیک زیبا و محیط بازی جذابیت آن را چندین برابر کرده است و همین می تواند ساعت ها شما را سرگرم نگه دارد.

از دیگر ویژگی های بازی StarDust: Endless Race  می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه بازی مذکور برای اجرا نیازی به اینترنت ندارد بنابراین شما در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های آرکید هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که با دیگر سفینه ها رقابت کنید؟