Flower Vale از سری بازی های شبیه سازی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. داستان از این قرار است که شما صاحب یک باغ پر از گل هستید و باید از باغ خود مراقبت کرده و تا می توانید گل های بیشتری را تولید کنید و تا جایی که می توانید باید گل های زیبا و بی نظیر را پرورش دهید و برای اینکه بتوانید باغ خود را گسترش دهید و واردات و صادرات گل را انجام دهید، می توانید تعدادی از گل های خود را بفروشید و پول زیادی را بدست آورید. فراموش نکنید که هرچه تعداد گل های پرورش یافته ی شما بیشتر باشد امتیازات بیشتری را بدست خواهید آورد.

دانلود Flower Vale 2.0.0 - بازی شبیه سازی باغ گل اندروید این بازی جذاب و منحصربفرد توسط استودیوی بازی سازی Shinezone Group برای دستگاه های اندروید با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. از ویژگی های خوب بازی می توان به گرافیک فوق العاده و صداگذاری مهیج آن اشاره کرد که جذابیت آن را چندین برابر کرده و تا به امروز بیش از ۵۰۰۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را به دست آورد.

از دیگر ویژگی های خیلی خوب بازی Flower Vale می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و همچنین بازی مذکور برای اجرا نیاز به اینترنت ندارد و شما در هر زمان و مکانی می توانید آن را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید بدون شک از اجرای آن نیز لذت کافی را خواهید برد.