Dan The Man نام بازی مبارزه ای پرطرفدار است که در دسته بازی های آرکید قرار دارد و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.با بیش از ۱۰ میلیون  دانلود  هر روز در حال نصب و رشد است، Dan Man به عنوان یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۶ در سراسر سیستم عامل های بزرگ موبایل انتخاب شده است.

در این بازی شما به عنوان یک قهرمان افسانه ای باید به جنگ با دشمنان بروید. گیم پلی بازی به صورت پیکسلی طراحی شده و این امر موجب تشابه بازی Dan The Man با بازی های قدیمی شده است. مهارت های مبارزه ای کاراکتر خود را تقویت کنید و از بین انواع سلاح های موجود یکی را انتخاب کرده و با استفاده از آن دشمنان خود را شکست دهید. بعد از هر مبارزه شما امتیاز و سکه دریافت خواهید کرد.

دانلود Dan The Man 1.11.80 - بازی آرکید پیکسلی و پر طرفدار برای اندروید

دوستان خود را به بازی دعوت کنید تا بتوانید امتیاز خود را با آنان مقایسه کرده و با هم رقابت کنید. بازی شامل حالت های مختلفی میباشد. همچنین شما میتوانید با استفاده از سکه های به دست آمده ظاهر کاراکتر خود را از طریق لباس ها و چهره، سفارشی کنید.

جدید ترین نسخه بازی Dan The Man را به همراه نسخه مود برای شما همراهان اندرویدکده آماده کرده ایم تا با نصب آن بر روی دستگاه اندرویدی خود از این بازی جذاب لذت ببرید.