Water Splash – Cool Match از سری بازی های پازلی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. بازی به این صورت است که شما باید اشکالی را که شبیه یکدیگر هستند را در کنار یکدیگر قرار دهید تا آنها حذف شوند و اشکال جدید دیگری جایگزین آن شود. در این بازی شما با نزدیک به ۲۰۰۰ مرحله ی متفاوت رو به رو هستید در هر مرحله با شخصیت های جدید دیدار خواهید کرد. اگر در هر مرحله امتیازات بیشتری را بدست آورید می توانید اشکال بیشتری را در مراحل بعدی از بین ببرید.

دانلود Water Splash - Cool Match 3 1.6.2 - بازی پازلی اندروید

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی CookApps  برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است و تا به امروز توانسته امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد و بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شود. از ویژگی های خوب بازی مذکور می تواند گرافیک HD  آن اشاره کرد که باعث چندبرابر شدن جذابیت بازی شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم نگه دارد.

از دیگر ویژگی های خوب بازی Water Splash – Cool Match می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما برای اجرای بازی نیازی به اتصال اینترنت ندارید و در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های پازلی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد.