Bubble CoCo از سری بازی های پازلی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی و منتشر شده است. داستان بازی از این قرار است که شخصیت اصلی داستان که یک مرغ  بنام CoCo است نصف شب از خواب بیدار می شود که جوجه هایش را ببیند اما او متوجه می شود که آقای فاکس جوجه های او را ربوده است، حال باید به او کمک کنید تا جوجه هایش را پیدا کند، اما در این راه با چالش های زیادی رو به رو است. شما باید یکسری از میوه های مزرعه را که بر سر راه شما قراردارند را ازبین ببرید، برای اینکار باید میوه هایی که در پایین صفحه در اختیار شما هستند را به سمت میوه هایی که در بالای صفحه مانع عبور شما شده اند را پرتاب کنید تا آنها را یکی پس از دیگری حذف کرده و بتوانید جوجه های خود را پس بگیرید.

دانلود Bubble CoCo 2.2.2 – بازی پازلی ترکاندن حباب اندروید

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی Cook Apps برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک HD و صداگذاری بی نظیر آن باعث شده جذابیت بازی چندین برابر شود. بازی تا به امروز بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده و همچنین توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

از ویژگی های خوب بازی Bubble CoCo می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن برای همگان اشاره کرد و اینکه بازی مذکور برای اجرا نیازی به اینترنت ندارد و شما در هر زمان و مکانی می توانید آن را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های آرکید هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که به CoCo برای پیدا کردن جوجه هایش کمک کنید؟