Train Escape: Hidden Adventure (FULL) از سری بازی های پازلی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که شما بعنوان یک کاراگاه وارد بازی می شود. شما در یک قطار هستید که در آن جرم هایی زیادی رخ داده و شما باید سرنخ هی زیادی را برای پیداکردن مجرم بدست اورید تا بتوانید مجرم را شناسایی کنید و مسافران را نجات دهید.

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی  ZENFOX GAMES برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. از ویژگی های خوب بازی می توان گرافیک فوق العاده ی آن اشاره کرد که جذابیت آن را چندین برابر کرده است و توانسته طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان پیدا کند بطوریکه تنها در مدت ۳ روز موفق به کسب امتیاز عالی ۵ از ۵ را بدست آورده است.

دانلود Train Escape: Hidden Adventure (FULL) 1.0.1 - بازی ماجراجویی مخفی درقطار اندروید

از دیگر ویژگی های بازی Train Escape: Hidden Adventure (FULL) رایگان بودن و در دسترس بودن آن است و اینکه شما برای اجرای بازی نیازی به اتصال اینترنت ندارید و در هر زمان و مکانی می توانید آن را جرا کنید، همچنین بر خلاف دیگر بازی هایی که در این سبک هستند شما برای رفتن به مراحل بالاتر نیاز به پرداخت درون برنامه ای ندارید. آماده اید که به افراد وحشت زده ی قطار کمک کنید؟