Easter Squad VR از سری بازی های ماجراجویی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که در دهکده در مراسم عید پاک اتفاقاتی رخ داده است و حال شما باید این مشکل را برطرف کنید تا مراسم روز عید پاک به خوبی برگزار شود. به شما ماموریت هایی داده می شود که با آنها را درست انجام دهید. تخم مرغ های مراسم دزدیده شده اند و شخصی قصد نابود کردن آنها را دارد، شما باید او را پیدا کنید و پیش از آنکه تمامی تخم مرغ ها را از بین ببرد، تخم مرغ ها را از او پس بگیرید.شما باید در مکان های مختلف جست وجو کنید تا او را پیدا کنید.

دانلود Easter Squad VR 1.1 - بازی ماجراجویی برای اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی  Dev Clever Ltd برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۷ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و سه بعدی و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت آن شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از میلیون ها بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوبی را بدست آورد. می توانید بازی مذکور را در هدست های واقعیت مجازی اجرا کنید و یک تجربه ی فوق العاده را پشت سر بگذارید.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Easter Squad VR می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های ماجرایی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. بخاطر داشته باشید که بازی مذکور برای اجرا نیاز به فایل دیتا دارد، پس از اینکه بازی را دانلود کنید فایل دیتای آن بصورت خودکار دانلود می شود. آماه اید که مشکلات دهکده را برای مراسم روز عید پاک حل کنید؟