PepeLine Adventures از سری بازی های جذاب و منحصر بفرد پازلی و ماجرایی اندروید است که برای افراد بالای ۳ طراحی شده است. داستان از این قرار است که دو شخصیت اصلی داستانبه نام های پیپ و لین در دنیایی جادویی گم شده اند و حال شما باید با چیدن مکعب ها آن دو را به یکدیگر برسانید تا یکدیگر را پیدا کنند.فراموش نکنید که در طول بازی با چالش های زیادی رو به رو هستید که باید براحتی تک تک آنها را پشت سر بگذارید تا بتوانید امتیازات بیشتری بدست آورید. شما می توانید بازی در در مکان های متفاوتی همچون: باغ ها، کوهستان ها، دره های آتشفشانی و دیگر مکان های جاب و منحصر بفرد اجرا کنید.

این بازی جذاب و زیبا توسط استودیوی بازی سازی  Chundos Studio برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۴ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشز شده است. گرافیک خارق العاده ی ۳بعدی آن جذابیت بازی را چندین برابر کرده است. بازی مذکور تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط دیگر کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را به خود اختصاص دهد. از طرفی محیط بازی بسیار ساده طراحی شده بطوریکه شما براحتی می توانید در جریان بازی قرار بگیرید.

دانلود PepeLine Adventures 1.1.0 – بازی پازلی ماجراهای پیپ و لاین اندروید

از دیگر ویژگی های بازی PepeLine Adventures می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و همچنین فراموش نکنید که بازی برای اجرا نیاز به اینترنت ندارد بنابراین در هر زمان و مکانی می توانید آن را اجرا کنید. اگر شما از طرفدارن بازی های پازل و ماجرایی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. اماده اید که به پیپ و لین برای پیدا کردن یکدیگر کمک کنید؟