Tank Commander از سری بازی های شبیه سازی اندروید است که برای افاد بالای ۱۶ سال طراحی شده است. ماجرای  بازی درباره ی : جنگ در طول سال های ۱۹۴۳ تا ۱۹۴۴ است که شما فرماندهی ارتشی را به عهده دارید و باید در مقابل جبهه ی آلمان به نبرد بپردازید و بتوانید آنها را شکست دهید. هرچه افراد بیشتری را از بین ببرید امتیاز بیشتری را نیز بدست خواهید آورد. در این نبرد تانک ها و سلاح های نظامی قدرتمندی در اختیار شما قرار دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.
دانلود Tank Commander 1.52 - بازی فرمانده تانک اندروید
این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی Mojo Games برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۷٫۰ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. با اینکه تنها ۴ روز از انتشار آخرین نسخه ی بازی می گذرداما توانسته امتیاز خوب ۴ از ۵ را به دست آورد. از ویژگی های خوب بازی مذکور می توان به قابلیت اجرای بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین اشاره کرد، اگر بخواهید بصورت آنلاین بازی را اجرا کنید، می توانید تیم نظامی خود را تشکیل دهید و به نبرد با دیگر گروه ها بپردازید و اینکه با یکدیگر متحد شده و به نبرد علیه آلمان ها بپردازید و اگر بخواهید بازی را بصورت آفلاین اجرا کنید ، می توانید بصورت تک نفره به نبرد با جبهه ی آلمان ها بپردازید.
از دیگر ویژگی های خوب بازی  Tank Commander می توان به رایگان بودن و اینکه براحتی در دسترس همگان قرار دارد نیز اشاره کرد. فراموش نکنید که شما برای اجرای این بازی ابتدا باید فایل دیتای آن را دانلود کنید و سپس بازی را اجرا نماید. اگر شما از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید بدون شک از اجرا این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که در یک نبرد نظامی سهمگین شرکت کنید و پیروز میدان شوید؟